Monday, September 6, 2010

Dragoste adevarata

Cum iti dai seama ca cea ce ai este dragoste adevarata? Simplu dragoste adevarata este atunci cand stai o perioada indelungata cu persoana iubita in casa,faci tot si toate impreuna cu ea,si nu te plictisesti si nu devine monoton. Eu unul am gasit aceasta dragoste. De aproximativ un an sunt impreuna cu iubita mea si avem o relatie relativ normala, dece spun relativ? findca eu sunt in Germania si ea in Romania. Pana acum ne-am cam vazut lunar ori ma duceam eu la ea ori venea ea la mine. Dar in ultimele 2 luni a fost altfel, acum 2 luni am fost eu in Romania stand la ea o luna,iar toata luna trecuta a stat ea la mine. Iar azi a fost unu din cele mai grele momente de foarte mult timp, a trebuit sa se intoarca in Romania.

Si cum de mi-am dat seama ca este dragoste adevarata? Pai inca mai am momente cand ma pierd in privirea ei, sau knd ma trezeam dimineata si o vedeam langa mine ma lua un sentiment de caldura si de liniste. Sau ca pentru prima oara in viata mea m-am simtit cu adevarat dorit si ca dineva are nevoie de mine. Acum ceva vreme am fost la un festival rock care a durat 3 zile, si au fost momente cand nu mai eram acolo la concerte ci eram pierdut in ganduri la ea. Au fost faze cand eram la acel festival cand eram destul de ametit de la bautura si puteam sa ma dau la alte fete de acolo dar in schimb eu simteam nevoia sa-i aud vocea si sa vad ce face si daca se gandeste la mine. Si sa nu mai zic cate nopti stateam treaz si ma gandeam la ea,ma gandeam ce-o face? o dormii? si asa adormeam cu ea in gand. Dar acum realizez si eu ca maruntisurile sunt cele care conteaza si la care le duci doru cel mai rau. Findca de azi de cand a plecat ma gandesc asa: cu cine ma mai prostesc? cu cine ma jughinesc? cine mai imi spune "Buna Dimineata" si ma saruta? si astea sunt lucrurile care-mi vor lipsii crunt pana la urmatoarea revedere. Dar cel mai marcant a fost la earoport find deja a 3 oara cand o las la aeroport, dar si singura data cand am stat asa mult impreuna pana sa plece, a fost foarte grea despartirea. Cand am ajuns inapoi acasa mi-am dat seama ca ma invatasem atat de rau cu ea incat atunci cand am realizat ca nu mai este la mine, si am vazut patul gol, mi-au dat lacrimile. Si acum mai astept sa intre la mine in camera, sa ma ia in brate si sa ma sarute. Dar cand privesc in jur si vad ca valiza ei nu mai este, parca ma intristez si mai rau. Dar stiu ca va veni curand vremea revederii,si ma gandesc asa: "Lucrurile bune in viata merita asteptate!" iar ea este cel mai bun lucru din viata mea asa ca astept. Si vreau sa-i multumesc pentru un lucru. Hany iti multumesc ca ai aprut in viata si ca-mi esti aproape mereu.

No comments:

Post a Comment