Saturday, October 9, 2010

Dependenta

Orice om este dependent de ceva, sau cum le spun unii au "vicii".
Eu unul cred ca sunt dependent, dar nu de droguri, alcool sau jocuri de noroc ci de ceva mai puternic. Dependenta mea sta in dragoste. Da, sunt dependent de dragoste si mi-am dat seama de faptu asta findca precum am mai zis, eu si iubita mea suntem inca separati de 1800km. Si simt cum intru din ce in ce mai adanc in sevraj, si ca orice narcoman care incearca sa-si faca agonia mai suportabila ma agat de orice fir de ata.
Dar cel mai rau este ca, din ce incerci sa faci ceva sa fie mai suportabil parca mai mult strici. Cel putin in cazu meu recent asa a fost. Iubita mea a fost weekend-ul acesta la o prietena in afara orasului,si convenisem amandoi ca ma va suna ea cand ajunge acolo si poate suna. Dar eu de frica ca va uita sau ca nu va putea sa sune si incercand sa-i fac o surpriza placuta am vorbit cu prietena respectiva sa-mi dea numarul de telefon fix casa pot suna eu seara. Zis si facut, am primit numarul si stabilit cu fata cand s-o sun pe iubita mea. Dar eu nestiind si ne bagand de seama unele semne, am reusit sa-i stric iubitei mele weekend-ul. Findca am vorbit si am stabilit cu prietena respectiva unele lucruri fara ca iubita sa stie i-am dat tot programul peste cap, desi ea avea deja programul facut. Si concluzia la care am ajuns eu este asta, ca ar trebuii sa incep sa fiu mai atent la "lucrurile marunte" din viata, si sa incerc sa prind unele chestii subtile. Incercand sa fac un lucru bun pentru mine am facut 2 lucruri rele pentru iubita mea: i-am stricat weekend-ul si am facut-o sa se certe cu una din cele mai bune prietene ale ei. Si toate astea din cauza dependentei mele de dragostea ei. Acum cel putin am 2 motive bune sa ma simt aiurea. Dar asa este cand esti un "junkey" si ai nevoie de urmatoarea doza, esti dispus sa faci orice doar pentru a-ti primi doza. Dar sincer nu cred ca mai sunt dispus sa platesc pretul acesta, anume a-mi face iubita sa se simta prost si sa-i stric planurle ba chiar mai rau. Asa ca am sa incerc sa-mi stapanesc "nevoia" de dragoste, si osa fiu un pic mai intelegator. Dar ce sa facem? Omul din greseli invata!(daca ar fi asa cred ca as fi un geniu sau cel putin as putea castiga un premiu Nobel):P
pe curand

No comments:

Post a Comment