Monday, October 17, 2011

Inel....

WOW..... Acum ceva vreme,nu chiar de mult am fost din nou pus intr-o situatie in care speram sa nu fiu pus vreodata. Cum ar trebuii sa reactionezi in unele situatii sau cazuri? Exista vreo regula sau pur si simplu trebuie sa actionezi pe moment? Eu sper ca am actionat corect si ca nu am facut mai rau decat oricum cred ca e. Situatia a fost urmatoarea: am aflat ca iubita mea era interesata daca tipul care tot umbla dupa ea vrea mai mult decat sa fie prieteni/amici sau daca pur si simplu a vrut sa se joace cu ea si sa vada daca o poate face sa aibe dubii si sa se intrbe celebra intrebare "What if?". Si cum era de asteptat tipu vrea mai mult,mult mai mult. Nu numai ca i-a spus ca o vrea pe ea si ca poate nu va inceta niciodata sa alerge dupa ea si sa incerce sa o faca a lui,ci omu a scos la iveala calibre grele. La ce ma refer cand spun calibre grele? Stati sa vedeti :P. Ma refer la faptu ca,sau cel putin asa vad eu lucrurile,ca primu inel de logodna care ar trebuii sa-l vada o fata ar trebuii sa fie din partea iubitului ei,cel pe care zice ca il iubeste. E uite ca la mine exact asta s-a intamplat,iubita mea a vazut mai intai un inel care nu a venit din partea mea,ci din partea tipului care umbla dupa ea. Si nu numai ca i l-a aratat i-a si spus ca e special pentru ea si ca il va pastra pana in clipa cand se va desparti iubita mea de mine. Dar ce ma deranjeaza si chiar ma enerveaza este faptu ca amandoi tac malc,ba din contra ultima oara cand l-am vazut p tipu respectiv a si zis ca el nu vrea nimic mai mult de la iubita mea decat sa fie prieteni. Si culmea ca si ea zice la fel ca nu vrea nimic de la el si sunt doar prieteni,dar atunci de ce ii pasa asa mult sa stie daca ala a vrut doar sa o faca sa aibe dubii sau chiar vrea ceva mai mult de la ea? Si la ultima discutie mai "aprinsa" sa zic care am avut-o cu ea am si intrebat-o daca mai este ceva care vrea sa-mi spuna sau chestii. Si raspunsu ei a fost ca nu mai e nimica,stiu tot ce s-a intamplat si tot ce vorbeste cu el. Dar daca nu mai era nimica, chestile astea ce sunt? Imaginatia mea? Sau poate doar mi s-a parut ca am auzit chestile alea si defapt nu e nimica real. Dar asta n-o voi sti doar daca o voi confrunta pe ea,sau in cel mai rau caz pe el. Dar na tac si mai tin in mine ca intr-o saptamana dau examenul de limba si nu vreau sa-i debusolez si eu mai rau decat sunt ei deja. Dar sper din tot sufletu sa-mi poata explica faza asta. Findca zice ea ca astea sunt luptele ei si ca trebe sa le duca singura si chestii de genu dar,in ritmu asta nu stiu care va fi finalul luptei daca tot imi ascunde asa zice "detalii" care m-ar ranii si ar schimba situatia intre noi. Dar ea inca nu-si da seama dupa atatea detalii si indicii care ile-am dat de ceva vreme incoace,ca nu faptele ma ranesc si ma fac sa ma retrag mai mult in interior si sa ma racesc, ci faptu ca ma minte ca stiu tot si ca nu e nimic cand situatia e cu totu alta. Asta ma fac sa ma racesc si sincer ma fac si pe mine sa incep sa am dubii. Si nu vreau sa ajung sa am dubii,nu cu ea nu vreau s-o pierd din cauza unui tip pe care nici nu-l cunoaste calumea,doar findca este atat de naiva si ii cade in plasa, si incepe sa aibe dubii. Dar na... Mai astept sa treaca examenu asta al ei si osa o confrunt pana la urma ca altfel nu fac decat sa adun toata energia asta negativa in mine si nu vrea sa ajung incat sa explodez odata si fac mai mult rau decat este nevoie. Dar pana atunci mai e un pic,si om vedea p urma cum decurg lucrurile. Pana atunci... pe curand.

No comments:

Post a Comment