Tuesday, November 22, 2011

Uitare

Intamplator mi-a trimis iubita mea un link cu un film foarte fain,este vorba de un cuplu de tineri casatoriti,care intr-o iarna au avut un accident de masina si tanara isi pierde memoria. Si nu-si mai aduce aminte cine este si nici cine e sotul ei, sau ca ar fi fost vreodata casatorita. Iar sotul ei demonstreaza cat de puternica este dragostea sa pentru ea si incearca sa ii arate unde si cum s-au indragostit cu vreme in urma. Asta inseamma pasiune si devotament pentru persoana iubita, si acum mai mult ca niciodata,mi-a crescut increderea si dorinta de a demonstra ca sunt in stare sa fac si eu la fel. Am reusit odata s-o fac pe fata asta sa se indragosteasca de mine,si pe vremea aceea nici macar nu ma cunostea si nu o cunosteam. Acum sunt 2 ani de la acele clipe,2 ani in care am trecut prin bine si rau impreuna, i-am fost aproape cand a avut nevoie de mine,si viceversa. Ba as putea spune ca ea este cea care m-a pus pe picioare si mi-a aratat ce inseamna sa traiesti cu adevarat. Mi-a aratat ce inseamna sa iubesti si sa fi realist si nu mai fiu un pusti visator. Si pentru lucru asta ii voi fi recunoscator o viata. Iar acum a venit momentul sa-i arat si eu ei ca pot fi cel care o apara si ii da siguranta si ca sunt barbatul de care s-a indragostit in urma cu 2 ani. Nu-mi va fi usor si nu o compar pe iubita mea cu fata amnezica din film, dar situatia e cam la fel. Tipu din film treuie sa-i arate sotiei lui dc s-a indragostit ea atunci de el din cauza amneziei, iar eu trebuie sa-i arat iubitei mele ca inca sunt acel om, barbatul care o iubeste si care si-ar da si viata pentru ea. Iar reusita mea nu depinde decat de mine, de mine si de cat de mult ma voi straduii. Si da,cred ca daca dragostea este puternica si prezenta in relatie poti avea o a 2 a sansa. Asa ca voi face tot ce este omenesc posibil sa-i arat ca sunt omu ala, chiar daca e ultimul lucru care il voi face.

No comments:

Post a Comment