Thursday, November 5, 2009

Vesnica poveste cu insomnia

De la o vreme incoace mi-au revenit insomniile. Imi cad ochii in gura de oboseala atunci cand stau la laptop sau cand ma uit la tv,dar cum ma pun in pat sunt treaz si ma frichin de colo-colo. Iar chestia asta mi se intampla de cel putin 3-4 ori pe an,si nu dureaza decat aprox. o luna. Dar ce este si mai interesant ca in acea stare sunt ca si intr-o transa in care vizualizez tot felu de chestii,de la fantezii sexuale la chestii de genu "care e sensu vietii?" si din astea. Si mai ales ca in ultimele zile m-a durut si inca ma doare in gat si stau si cate o ora sa adorm. Dar cel putin am timp sa-mi imaginez si sa-mi fac planu la ce voi face ziua urmatoare. Acu tot este mai bine decat acum un an. Atunci erau seri ba nu zile in care nu dormeam deloc. Dar na toti avem ticuri si boli de care nu scapam,la mine sunt mai multe dar ce sa fac? asa sunt. Cine ma place ma ia asa cine nu,ei pierd nu eu. ciao si pana data viitoare!:D

No comments:

Post a Comment