Tuesday, October 20, 2009

Noul meu Eu

Weekendul asta am fost in vizita in Anglia. Si am revazut o prietena foarte buna,si am vizitat si orasul Birmingham. Si de ce spun astea? findca aceasta vizita mi-a deschis ochii. Ma refer ca mi-a deschis ochii in felul ca pana acum nu eram asa sigur in cea ce priveste locuitul in alta tara inafara de Germania sau Romania. Dar acum sunt un pic mai usor de convins ca si in alta tara se poate traii daca vrei si ai vointa. Dar asta e numai o idee de viitor,pentru ca vreau sa stau in Germania sa-mi termin educatia si abia pe urma poate as fi dispus sa renunt iar la tot si sa plec undeva si sa o iau d la 0. E bine asta ramane de vazut. Dar am primit si o veste buna weekend-ul asta d la B. Si-a luat biletul sa vina in vizita de sarbatori,cea ce ma bucura destul de mult. Findca imi place sa am persoane dragi langa mine in perioada aceea,desi vine dupa craciun. Si am remarcat ca parca sunt un pic schimbat dupa ce m-am intors,adica privesc unele lucruri altfel. Ce anume nu e asa important. E bine pentru moment cam atat de la mine,astept sa vina mai repede decembrie si sa inceapa sa ninga ca nu mai vreau vreme urata.

No comments:

Post a Comment