Friday, September 18, 2009

Si totusi...

Fac ce fac si tot la EA ajung. Am remarcat ca daca vreau pot sa mi-o scot din minte, cel putin o vreme,dar inca nu sunt sigur ca asta e cea ce vreau.Findca o iubesc si nu as vrea sa renunt inca la speranta ca poate totusi osa ne impacam.
Poate sunt prea naiv sau ceva de genul,dar inca o iubesc mult si vreau sa cred ca si EA ma mai iubeste,dar e prea mandra sa recunoasca acest lucru. Sau poate chiar nu ma mai iubeste,si ar trebuii sa-i dau drumu,si sa ma obisnuiesc cu faptu ca nu vrea decat sa ramanem prieteni.
Asta se va adeveri in timp fidca acum cateva saptamani am rugat-o sa ma lase o vreme si sa nu ma bage in seama,sa ma lase sa-mi ling ranile si sa pun iar pe picioare. Dar mi-a incalcat de 2 ori ruga intrand p messenger si incercand sa vorbeasca cu mine. Iar eu am facut greseala sa raspund,dar greseala si mai mare,e ca am facut si pe indiferuntu' si i-am vorbit destul de urat si am repezit-o. Dar nu vreau sa-i mai arat ca sunt slab si ca tanjesc dupa clipa in care pot s-o tin in brate si sa o pot numi iar jumatetea mea. Dar astea sunt numai sperante desarte care m-i le fac eu,findca e prima fata p care chiar am iubit-o si nu pot sa trec asa usro peste asta. Si da e prima oara cand am iubit cu adevarat,defapt EA a fost cea care mi-a aratat ce inseamna sa iubesti,findca cea ce credeam eu a fi iubire era defat numai un sentiment de atasare de o persoana. EA a fost cea care mi-a aratat ce e iubirea si tot EA mi-a aratat ce e suferinta,asa ca EA e si ingerul si demonul meu. Si cum poti sa lupti singur cu 2 persoane,findca incerc sa-i pun in balanta calitatile si defectele si mereu sunt egale. Nu stiu ce sa fac sa,sa o uit pur si simplu? sau sa ma lupt sa o recuresc? Findca pe de o parte imi doresc sa o uit si sa nu mai simt nimic pentru EA,dar pe de cealalta parte vreau sa fie iar a mea. Dar o chestie o stiu sigur nu voi mai sta mult in dilema asta,ca va trebuii sa decid ce vreau sa fac,sa ma lupt in continuare cu morile de vant si sa incerc sa o recuceresc,sau pur si simplu sa-i pastrez memoria ca si fosta iubita si sa-mi continui viata fara ea. Dar mai imi acord un pic de timp pana va trebui sa fac acea decizie. Dar pana atunci ma mai chinui(sunt masochist cu astfel de ganduri) un pic cu gandul ca osa fie bine si ca se va intoarce la mine. Pe curand.

No comments:

Post a Comment