Sunday, September 27, 2009

Dragoste nu cade mereu unde vrei....

Pana acum am crezut ca nu voi putea trece peste EA,dar acum cateva zile mi-sa aratat ca pot. Cu destula vointa si cu o persoana care te ajuta sa treci de perioada aia. Eu am gasit o astfel de persoana,si poate si persoana respectiva a remarcat asta,dar nu speculez pana nu am nimic sigur. Si cred k a venit timpul sa nu ii mai spun EA ci pur si simplu osa le numesc asa: pe EA osa o numesc A si pe cea care m-a ajutat sa trec peste o voi numi B,findca asa imi e mai usor sa povestec :P. In fine chiar mi-a fost greu sa trec peste A dar cu ajutorul lui B mi-am dat seama ca defapt nu e sfarsitul lumii ci doar un nou inceput,asa ca de ce sa fiu apatic si trist cand pot sa fiu fericit si happy. Si acum imi dau seama ca A avea dreptate nu suntem nici primi si nici ultimi care ne-am desprtit,findca insasi B s-a despartit si nici ea nu a fost asa de bine o vreme dar si ei i-a trecut. Dar o chestie regret ca am facut-o ca nu am acceptat mai din timp alegerea ei sa nu mai fim impreuna ca asa puteam sa-mi scutesc o perioada destul de lunga de suferinta si sperante desrate. Dar na dupa razboi multi viteji se arata,asa si eu. Barem acum am o si eu ca si restu pesoanelor care au avut o relatie serioasa,o despartire serioasa cu tot tacamul(suferinta,durere,lacrimi,si toate chestile care intra in categoria asta)sau mai bine zis o experienta de viata care trebuia invatata. Ideea si morala e asta: cum cui pe cui scoate,poate si in dragoste e la fel. Poate aveam nevoie de cineva care sa-mi arate ca A nu era singura fata care merita iubita si ca si alte mame au fete frumoase. Si concluzia care e? Pai ar fi ca mi-a luat aproximativ o luna sa trec peste A si aprox o saptamana sa-mi dau seama ca pot sa plac si pe altcineva.

No comments:

Post a Comment